Política de privacidade

ANEXO II. POLÍTICA DE PRIVACIDADE

INTRODUCIÓN

A visita ao Portal da internet e, no seu caso, sede electrónica do CONCELLO DE LALÍN efectúase, inicialmente, en forma anónima.

Soamente para poder acceder a algún dos servizos da web que dispoñan de xestión ou trámite específico, os usuarios e as usuarias haberán de fornecer os datos persoais imprescindibles para a prestación do servizo solicitado.

Estes datos incorporaranse ás correspondentes actividades de tratamento do CONCELLO DE LALÍN e serán tratados coa finalidade específica de cada tratamento, de conformidade, principalmente, coa regulación establecida polo Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos e polo que se derroga a Directiva 95/46/CE (Regulamento xeral de protección de datos) e a Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais (LOPDGDD).

O Portal do que é titular o CONCELLO DE LALÍN contén ligazóns a sitios web de terceiros, cuxas políticas de privacidade son alleas á do CONCELLO DE LALÍN. Ao acceder a tales sitios web vostede pode decidir se acepta as súas políticas de privacidade e de cookies. Con carácter xeral, se navega por internet vostede pode aceptar ou rexeitar as cookies de terceiros desde as opcións de configuración do seu navegador.

I. INFORMACIÓN XERAL SOBRE SALVAGARDA DA PRIVACIDADE E PROTECCIÓN DE DATOS

A continuación, o CONCELLO DE LALÍN informa, de maneira xeral, acerca da salvagarda da privacidade e da protección dos datos de carácter persoal aplicada ás actividades de tratamento que efectúa a nivel do Portal e Sede electrónica, así como por outros medios:

1. Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos persoais?

O CONCELLO DE LALÍN é quen ostenta a condición de Responsable do Tratamento, asesorado e supervisado polo noso Delegado/a de Protección de Datos: dpd@lalin.gal

2. Para que tratamos os seus datos persoais?

Os datos que se nos facilitan, así como calquera outros xerados durante o desenvolvemento da relación coa persoa cidadá/interesada, podémolos tratar para distintas finalidades en función dos servizos públicos que sexan obxecto de prestación e, en todo caso, para manter o contacto e a comunicación con esta e xestionar a prestación dos servizos demandados /ou prestados polo CONCELLO DE LALÍN.

No seu caso, finalidades máis explícitas e concretas poden indicarse nas cláusulas informativas incorporadas en cada unha das vías de toma de datos (formularios web, formularios en papel, locucións ou carteis e notas informativas) para supostos concretos.

En todo caso, pode consultar o rexistro de actividades de tratamento de datos de carácter persoal que efectúa o CONCELLO DE LALÍN, co fin de poder saber os usos ou finalidades concretos de cada tratamento de datos persoais: [Ligazón ao R.A.T]

3. Cal é a base xurídica que lexitima o tratamento dos seus datos persoais? É dicir que fundamenta ou habilita o que podamos tratar os seus datos persoais? 

A base xurídica que nos lexitima para o tratamento dos seus datos pode ser diversa: (i) normalmente, no sector público, a lexitimación reside na necesidade de cumprimento dunha obrigación legal, dunha misión realizada en interese público ou no exercicio das competencias ou poderes públicos outorgados ao CONCELLO DE LALÍN; (ii) e, no seu caso, a execución dun contrato do que Vde. sexa parte, en condición de contratista ou adxudicatario, como o consentimento que, no seu caso, poida haberse requirido para o tratamento dos seus datos persoais.

En todo caso, para saber cal é a base/s xurídica/s que lexitima/n o tratamento dos seus datos persoais, pode consultar máis información no Rexistro de Actividades de Tratamento [Ligazón ao R.A.T].

A achega dos datos que solicitamos é obrigatoria porque son imprescindibles para atender a súa petición ou prestar os nosos servizos; se non nolos facilita, non poderemos levala a cabo ou prestalos.

No caso de que o tratamento se base no seu consentimento, o mesmo entenderase outorgado de forma inequívoca, considerándose dita achega un acto afirmativo claro pola súa banda, que manifesta devandito consentimento.

No caso de que comunique datos persoais doutras persoas físicas debe respectar a súa privacidade. Só o seu titular pode autorizar o tratamento dos seus datos persoais. Vde. estará lexitimado a tratar os datos persoais doutras persoas físicas, no caso de que actúe en calidade de representante legal ou voluntario ou, no caso de que, en coñecemento dos mesmos, transmítanse para a denuncia ou reivindicación de dereitos fronte á mesma. 

A publicación de datos de terceiros sen o seu consentimento pode infrinxir, ademais da normativa sobre protección de datos, a relativa ao dereito á honra, á intimidade ou á propia imaxe dos devanditos terceiros.

4. Por canto tempo conservamos os seus datos persoais?

En xeral, os datos persoais que se nos facilitan conservarémolos para manter un historial de atención e xestionar os nosos servizos de forma eficiente e a persoa interesada non solicite a súa supresión. Mesmo solicitada a supresión, manteranse bloqueados durante o tempo necesario, e limitando o seu tratamento, unicamente para algún destes supostos: cumprir coas obrigacións legais/contractuais de calquera tipo a que esteamos sometidos e/ou durante os prazos legais previstos para a prescrición de calquera responsabilidades pola nosa banda e/ou exercicio ou a defensa de reclamacións derivadas da relación mantida coa persoa cidadá/interesada.

En todo caso, pode obter máis información, en función da actividade de tratamento de datos persoais de que se trate, no noso rexistro [Ligazón ao R.A.T].

5. Quen poden ser cesionarios ou destinatarios dos seus datos persoais? 

Os datos que nos proporciona poderán ser cedidos ou comunicados a entidades, públicas ou privadas, ás que fose obrigatorio ou necesario a transmisión para a consecución dos fins determinados e lexítimos.

En todo caso, pode obter máis información de quen pode ser destinatarios ou cesionarios, en función de que actividade de tratamento de datos persoais que se trate, no noso rexistro [Ligazón ao R.A.T].

6. Seguridade dos datos persoais.

De conformidade coa Disposición Adicional Primeira da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais, as medidas de seguridade, técnicas e organizativas, adoptadas polo CONCELLO DE LALÍN e destinadas para salvagardar a confidencialidade e protección dos datos persoais, evitando a súa perda, alteración ou acceso non autorizado, son as establecidas no Anexo II do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade (ENS).

7. Cales son os seus dereitos en protección de datos e como pode exercelos?

 

Vde. poderá exercitar os dereitos de acceso, rectificación, supresión, limitación ou, no seu caso, oposición. Para estes efectos, deberá presentar un escrito no Rexistro de Entrada, electrónico ou presencial, do CONCELLO DE LALÍN. No escrito deberá especificar cal destes dereitos solicita sexa satisfeito e, á súa vez, deberá mostrar ou, en caso de envío postal, acompañar a fotocopia do DNI ou documento identificativo equivalente. No caso de que actuase mediante representante, legal ou voluntario, deberá achegar tamén documento que acredite a representación e documento identificativo do mesmo. Así mesmo, en caso de considerar vulnerado o seu dereito á protección de datos persoais, poderá interpoñer unha reclamación ante o noso Delegado de Protección de Datos: dpd@lalin.gal ou, no seu caso, ante a Axencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es).

A continuación, achégase máis información achega do exercicio dos seus dereitos en protección de datos:

  1. Cales son os meus dereitos?
  2. Quen pode exercitar estes dereitos fronte ao CONCELLO DE LALÍN?
  3. Como e onde podo exercitar estes dereitos?
  4. Información complementaria

a) Cales son os meus dereitos?

A normativa de protección de datos permite que poida exercer fronte ao responsable do tratamento, o CONCELLO DE LALÍN, os dereitos de acceso, rectificación, oposición, supresión (“dereito ao esquecemento”), limitación do tratamento e de non ser obxecto de decisións individualizadas, de conformidade co Regulamento (UE) 2016/679, do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos e polo que se derroga a Directiva 95/46/CE (Regulamento xeral de Protección de datos, en diante "RXPD") e coa Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais (LOPDGDD):

Dereito de acceso

Vostede ten dereito a coñecer:

  • Se estamos a tratar ou non datos persoais que lle concirnen.
  • A orixe dos seus datos, se non nolos proporcionou Vostede.
  • Os fins do tratamento dos seus datos.
  • As categorías de datos de que se trate.
  • Os destinatarios ou as categorías de destinatarios aos que se comunicaron ou serán comunicados os datos persoais.
  • De ser posible, o prazo previsto de conservación dos datos persoais (ou, de non ser posible, os criterios utilizados para determinar este prazo).
  • O dereito para presentar unha reclamación #ante unha autoridade de control.
  • Se tomamos decisións automatizadas -incluída a elaboración de perfís- usando os seus datos persoais.

Dereito de rectificación

Vostede ten dereito a que se rectifiquen os seus datos persoais:

  • Completándoos, se estes fosen incompletos.
  • Actualizándoos ou rectificándoos, se por calquera motivo xa non resultasen acordes á realidade vixente ou fosen inexactos.
  • Mediante o exercicio do dereito de rectificación, garantiremos que todos os seus datos persoais sexan precisos e completos

Dereito de supresión

Vostede ten dereito a que se supriman os seus datos persoais cando se de algunha das condicións seguintes:

  • Devanditos datos xa non sexan necesarios para os fins para os que foron recollidos ou tratados.
  • Vostede retire o consentimento en que baseamos o tratamento dos seus datos e este non se poida amparar noutra base de lexitimación.
  • Vostede exercitase con éxito o dereito de oposición ao tratamento dos seus datos.
  • Os datos persoais fosen tratados ilicitamente.

Dereito á limitación do tratamento

Vostede terá dereito a obter a limitación do tratamento dos seus datos persoais (é dicir, que os conservemos sen utilizalos para os fins previstos) a condición de que se cumpra algunha das condicións seguintes:

  • Vostede solicite a rectificación dos seus datos persoais, durante un prazo que permita ao CONCELLO DE LALÍN como responsable verificar a exactitude dos mesmos.
  • O tratamento sexa ilícito e vostede opóñase á supresión dos datos persoais, solicitando no seu lugar a limitación do seu uso.
  • Vostede opúxose ao tratamento mentres se verifica se os motivos lexítimos do CONCELLO DE LALÍN prevalecen sobre o seu dereito.

Dereito de oposición

Vostede terá dereito a solicitarnos que deixemos de usar os seus datos persoais, por exemplo, cando crea que os datos persoais que temos sobre vostede poidan ser incorrectos ou crea que xa non necesitemos usalos.

b) Quen pode exercitar estes dereitos fronte ao CONCELLO DE LALÍN?

Vde. en calidade de interesado ou titular dos datos de carácter persoal, actuando no seu propio nome e dereito.

A través doutra persoa que actúe, debidamente acreditada, como representante legal (Ex. cando os titulares da patria potestade ou tutela actúan en nome de persoa menor de 14 anos ou cando se actúa como representante legal dunha persoa con diversidade funcional) ou voluntario (persoa que Vde. libre e voluntariamente outorgase poderes de representación para estes efectos). 

c) Como e onde podo exercitar estes dereitos?

Presencial

Pode presentar o escrito a través do Rexistro de Entrada ou pode facernos chegar a súa solicitude mediante correo postal dirixido á sede do CONCELLO DE LALÍN en Praza Galicia, 1, 36500 Lalín (Pontevedra).

Por internet

Pode presentar o escrito a través do Rexistro de Entrada da sede electrónica.

En ambos os casos, deberá:

  • Achegar os datos e información suficientes para atender a solicitude. Para estes efectos, poderá utilizar os modelos de formulario dos que pon á súa disposición a Axencia Española de Protección de Datos https://www.aepd.es/es/derechos-y-deberes/conoce-tus-derechos
  • Asinar o impreso de maneira manuscrita ou, no seu caso, e de dispoñer de certificado dixital recoñecido, asinalo electronicamente.
  • Aportar fotocopia de DNI, Pasaporte, NIE ou outro documento identificativo equivalente, no caso que existan dúbidas sobre a súa identidade. En caso de actuar en representación dun terceiro, débese incluír tamén copia do seu DNI ou documento identificativo equivalente, así como o documento acreditativo da representación do interesado.
  • Enviar o formulario e documentos acreditativos da súa identidade por calquera dos medios anteriormente mencionados.

d) Información complementaria

O CONCELLO DE LALÍN analizará se a petición axústase ou non a dereito. Comunicará ao peticionario a decisión adoptada, procedendo en consecuencia: se é estimatoria, adoptará as medidas oportunas segundo o dereito exercido; se é desestimatoria, indicará o sistema de recursos previstos legalmente. No caso de que as solicitudes sexan manifestamente infundadas ou excesivas (p. ex., carácter repetitivo) o CONCELLO DE LALÍN poderá: (i) Cobrar un canon proporcional aos custos administrativos soportados (ii) Negarse a actuar. 

Para máis información ou aclaración acerca dos seus dereitos en protección de datos de carácter persoal pode dirixirse ao noso Delegado/a de Protección de Datos: dpd@lalin.gal.

 

II. INFORMACIÓN PARTICULAR SOBRE O USO DE CÁMARAS OU VIDEOCÁMARAS DE VIXILANCIA POR PARTE DO CONCELLO DE LALÍN

1. VIDEOVIXILANCIA EN EDIFICIOS E INSTALACIÓNS

Coa finalidade de garantir a seguridade de bens, instalacións e dependencias, así como das persoas, que traballan ou acceden ás mesmas, o CONCELLO DE LALÍN informa que colocou cámaras ou videocámaras de vixilancia. Trátase de dispoñer dunha medida de anticipación e prevención fronte a posibles riscos, perigos ou infraccións, que afecten a persoas, bens e instalacións.

As imaxes captadas polos sistemas de videovixilancia son tratados polo CONCELLO DE LALÍN como responsable do tratamento.

A licitude do tratamento está baseada no artigo 6.1.e) do RXPD: o tratamento é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento, con base na Lei Orgánica 4/2015, do 30 de marzo, de protección da seguridade cidadá.

As imaxes (datos persoais) conservaranse durante o prazo máximo dun mes, salvo que deban bloquearse para a súa posta en dispor as autoridades públicas competentes, en caso de captar feitos ilícitos ou irregulares. Así, as imaxes poderán ser cedidas, no seu caso, a Forzas e Corpos de Seguridade, así como a Xulgados ou Tribunais.

Nota.- Para o exercicio dos dereitos de acceso ou supresión das imaxes da súa persoa [ou, no seu caso, do seu representado] deberá achegar [ademais da información citada con anterioridade en relación ao exercicio dos dereitos] unha fotografía actualizada, a fin de poder ser identificado, no seu caso, nas imaxes gravadas. Así como, indicar, da forma máis aproximada posible, a data/s, hora/s e lugar/é nas que, supostamente, foi obxecto de gravación.

2. VIDEOVIXILANCIA SEGURIDADE CIDADÁ

O CONCELLO DE LALÍN, en calidade de responsable, informa que as imaxes captadas polos sistemas de videovixilancia colocados en espazos ou lugares públicos, coa finalidade de garantir a seguridade os dereitos, liberdades e seguridade dos cidadáns.

A licitude do tratamento está baseada no artigo 6.1.e) do RXPD: o tratamento é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento, conforme a Lei Orgánica 4/1997, do 4 de agosto, pola que se regula a utilización de vídeo cámaras polas Forzas e Corpos de Seguridade en lugares públicos.

 

As imaxes poden ser cedidas a outras Forzas e Corpos de Seguridade, así como aos Xulgados e Tribunais. Non están previstas transferencias a terceiros países ou organizacións internacionais, salvo por obrigación legal.

As imaxes (datos persoais) conservaranse durante o prazo máximo dun mes, salvo que deban bloquearse para a súa posta en dispor as autoridades públicas competentes, en caso de captar feitos ilícitos ou irregulares.

Nota. - Para o exercicio dos dereitos de acceso ou supresión das imaxes da súa persoa [ou, no seu caso, do seu representado] deberá achegar [ademais da información citada con anterioridade en relación ao exercicio dos dereitos] unha fotografía actualizada, a fin de poder ser identificado, no seu caso, nas imaxes gravadas. Así como, indicar, da forma máis aproximada posible, a data/s, hora/s e lugar/é nas que, supostamente, foi obxecto de gravación.

km0